
QUALITY MANAGEMENT SYSTEMS (ISO)
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
The Professional Facility Services εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 για το ακόλουθο πεδίο εφαρμογής: Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και υγειονομικών εφαρμογών (απολυμάνσεις) σε επαγγελματικούς και κοινόχρηστους χώρους Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα.
Τα μέχρι τώρα σχόλια των πελατών που μας εμπιστεύονται είναι θετικότατα, αναφορικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε, την αρτιότητα του μηχανολογικού εξοπλισμού και των εργαλείων που διαθέτουμε, καθώς και το επίπεδο του προσωπικού μας. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις εργασίες φέρουν άδεια από το Γενικό Χημείο του κράτους, καθώς και τις απαιτούμενες εγκρίσεις από το Υπουργείο Εμπορίου.
For the implementation of the Quality Policy the Company operates with the following principles:
- Every employee is responsible for the quality of his work.
- All employees are fully informed about the Quality Management System of the company and take care of its implementation, under the supervision and guidance of the Management and the Quality Manager.
- The Company provides all the necessary means (equipment, materials and training) to achieve quality objectives.
- All actions that may affect quality are planned and implemented in accordance with the established Procedures that have been developed based on the process management approach of the Quality Management System.
- All controls are analyzed and used as part of an ongoing effort to improve the Quality Management System.
- Η Εταιρεία έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας ο οποίος αναφέρεται στη Διοίκηση και έχει τη δικαιοδοσία και την οργανωτική ανεξαρτησία να εξασφαλίζει ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015.
- Αναβαθμίζει την απόδοση σας έχοντας ισχυρή δέσμευση για την ποιότητα του παρεχόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.
- High levels of success in your competition for international projects or for expanding locally and creating new prospects.
- Satisfaction of your customers.
- Improve your market position locally and internationally.
- Substantial relationships with your staff, customers and suppliers.
- Reduction of fixed assets and expenses.
- Legal compliance through better and quality reputation through the most recognized quality management principles internationally.
- Better identification and control of business risks.